نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذینفعان و مشتریان شرکت بیمه دی برگزار شد.
به گزارش اوتهران به نقل از پول نیوز، بیمه دی از جمله مهمترین شرکتهای بیمهای کشور در ارایهی بیمههای درمانی به شمار میآید، از دیگر دستآوردهای این شرکت میتوان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماههی منتهی به ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ اشاره نمود که در افزایش درآمدهای این شرکت نمود عینی داشته است.
طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این شرکت، بیان داشت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است و این مهم، محقق نمیشود مگر با فروش خوب و با کیفیت، و نیز، در نظر داشتن مدیریت هزینهها.
وی افزود:، اما در فروش بیمهنامه، آنچه میبایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایتمندی مشتریان است. به دیگر معنا؛ رضایتمندی بیمهشدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزهی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزاء شرکت در ستاد، شعب و شبکهی فروش بیمه دی برشمرده و آن را شایستهی قدردانی دانست.
طاهر موهبتی، در خاتمهی سخنان خود، حرکت نوآورانهی بیمه دی در ارایهی راهکارهای فنآورانه، جهت افزایش رضایت بیمهشدگان، به ویژه جامعهی معزز ایثار و شهادت را از جمله برنامهها و افتخارات بیمه دی دانست و تدوام این روند را، مورد تاکید قرار داد.
بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار با اشاره به سیاستهای اعمال شده در تدوین برنامه عملیاتی شرکت، اهداف کلان شرکت را برشمرد و مجموعه برنامههای تدوین شده را معطوف به این اهداف دانست.
وی افزود: با توجه به تجربیات و برنامههای سال گذشته، مسیر برنامه تدوین شده در راستای اهداف تحقق یافته سال ۱۴۰۲ است و امیدواریم با تلاش همه ارکان شرکت، بتوانیم اهداف بلند شرکت را در سال جدید به منصه ظهور رسانده و شاهد توفیقات روز افزون برای شرکت معظم بیمه دی باشیم.
در این مراسم همچنین طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تاکید بر برنامه محوری و تکیه بر دانش فنی اظهار کرد: برای تدوین برنامه ها، منتظر شنیدن نظرات، چالشها و راهکارهای مدیران شعب هستیم. چرا که شعب میتوانند بخش عمدهای از پرتفوی مورد انتظار را محقق نموده و شرکت را در پیشبرد اهداف یاری نمایند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره بر مقوله فروش عنوان کرد: از مهمترین هدف ما فروش باکیفیت، مشتری مداری، نگهداشت مشتریان، افزایش سهم از بازار و تمرکز ویژه به خرده فروشی است. اکنون در کنار هم جمع شده ایم تا با گفت و شنود درخصوص برنامههای آینده، علاوه بر کاهش ضریبهای احتمالی خطا، به چابک سازی فرآیندهای سازمانی کمک کرده و تحقق بخشی به اهداف را سرعت ببخشیم.
وی افزود: باید به برنامه عملیاتی وفادار، متعهد، محصول گرا و نتیجه گرا باشیم و این “باید” ویژگی کسانی است که میخواهند در این شرکت منشا حرکت و تحول باشند.
در ادامه این همایش همچنین مدیران ستاد و شعب با رهبری قائم مقام و معاونین شرکت در قالب ۶ کارگروه، به بررسی اهداف و ابعاد آن پرداختند و برنامه عملیاتی هر مدیریت را با اعمال جمیع نظرات تدوین نمودند.
بیمه دی؛ در جشنوارهی فروش زمستانی این شرکت که از اول دیماه ۱۴۰۲ تا پایان بهمنماه ادامه داشت، بیمهنامههای شخص ثالث، بدنهی خودرو، بیمههای مستمری پیشامد، باربری، آتشسوزی و انواع بیمههای مهندسی با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه گردید که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. شایان ذکر است؛ طی مراسمی که به مناسبت سالروز تأسیس بیمه دی برگزار شد، به ۱۰ نفر از بیمهگذارانی که طی این مدت، اقدام به خرید بیمهنامه نموده بودند، به قید قرعه، جوایز۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق گرفت.
انتهای پیام/