otehran
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • اخبار استان تهران
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • مسکن
  • گردشگری استان تهران
  • حوادث استان تهران
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اخبار استان تهران
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • مسکن
  • گردشگری استان تهران
  • حوادث استان تهران
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
otehran
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

استان تهران توسط استان تهران
3 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0
بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها
189
اشتراک گذاری
1.5k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

همایش آموزشی نظام بازاریابی با حضور اساتید و صاحب نظران از سوی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش اوتهران به نقل از پول نیوز، مدتهاست کسب و کار به یک علم تبدیل شده و کسانی در این عرصه موفق هستند که مجموعه خود را به علوم روز مجهز کرده اند. حرکت‌های سنتی، رفتار‌های سلیقه‌ای و رویکرد‌های قدیمی پاسخگو نیست و چنانچه کارآفرین یا کارفرمایی بخواهد از علوم روز غافل بماند، نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه با چالش‌های جدی رو به رو می‌شود.

خبرهای مرتبط

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404
قوانین اشخاص حقوقی در ایران

قوانین اشخاص حقوقی در ایران

16 فروردین 1404

بازاریابی در مقیاس دانشگاهی

نگاه سنتی باعث می‌شود مجموعه در حد و اندازه سنتی باقی بماند و بروز شدن می‌تواند محصولات تولید شده را در عرصه‌های جهانی مطرح کند. امروزه با ورود فناوری‌های روز، عرصه کسب و کار گسترده شده و برای آنکه بتوان از خدمات و توانمندی‌ها درآمد بیشتری کسب کرد، باید با روش‌های جدید بازاریابی آشنا شد و از آن‌ها بهره گرفت. بازاریابی به اندازه‌ای اهمیت دارد که در بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در اندازه دو واحد تدریس می‌شود تا دانشجویان در جریان این امر مهم قرار گیرند، اما کار بدین جا تمام نمی‌شود و بازاریابی به رشته دانشگاهی تبدیل شده و فارغ التحصیلانی در رتبه‌های ارشد و دکترای بازاریابی عرض اندام می‌کنند.

ضرورت بدست آوردن بازار‌ها

بازاریابی برای آن اهمیت دارد که بتوان در دیگر بازار‌ها حضور یافت. بازاریابی مشخص می‌کند که مدیریت باید از محدوده‌ها خارج شود و در عرصه‌ها حضور یابد. برای بازار یابی تفاوتی نمی‌کند که محصولش را در یک روستا بفروشد، در کلانشهر حضور داشته باشد یا بازار‌های جهانی را تسخیر کند، هدف بازاریابی فروش و کسب درامد است، هدفی که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و البته درک داشت.

سینا بدنبال بازاریابی

بازاریابی به اندازه‌ای گسترده است که در محدوده یک شغل نمی‌گنجد. بازاریابی می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کند و تاثیرگذار باشد. یکی از عرصه‌های کسب و کار، نظام بانکی است. با تشکیل بانک‌های متعدد، رقابت در عرصه بانک نیز قوت گرفته و برای آنکه مشتریان را به سوی بانک جلب و جذب کرد، باید درک درستی از بازاریابی داشت. بانک سینا با درک درست از این موضوع، همایش آموزشی نظام بازاریابی را برگزار کرد. این همایش با محوریت مباحث «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

بازاریابی منطبق بر تکنیک

از آنجا که بازاریابی به افراد توانمند و روش‌های جدید نیاز دارد، مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیرو‌های خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسب‌وکار بانک دانست. غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد گفت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند. فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

ضرورت تحول در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود گفت: بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند. وی با اشاره به بازاریابی نوین گفت: با استفاده از ابزار‌های جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی، می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم. فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

سیاستگذاری آینده

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است. وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

برچسب: بازاریابیبانک سینادانشگاهکسب و کارکورش شرفشاهی
اشتراک گذاری76توییت47

مطالبمرتبط

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

توسط استان تهران
28 اردیبهشت 1404
0

دکتر ایمان مصدری ریاست سازمان متخصصین و مدیران ایران در حکمی دکتر مهدی افسری را به سمت مشاور عالی سازمان...

قوانین اشخاص حقوقی در ایران

قوانین اشخاص حقوقی در ایران

توسط استان تهران
16 فروردین 1404
0

اشخاص حقوقی در ایران؛ بازیگران مستقل یا گروگان بوروکراسی؟ به گزارش اقتصادگران، میلاد آقامحمدی،  وکیل پایه یک دادگستریِ کانون های...

کتاب صلح  از پدر صلح ایران

کتاب صلح از پدر صلح ایران

توسط استان تهران
11 فروردین 1404
0

چاپ کتاب صلح یعنی: احترام قانون بهداشت و دوست داشتن مولف و گردآورنده استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران و...

عمان سرزمین فرصت ها و سرمایه گذاری ها

عمان سرزمین فرصت ها و سرمایه گذاری ها

توسط استان تهران
21 بهمن 1403
0

به گزارش خبرنگار ما, عمان سرزمین فرصت ها و سرمایه گذاری ها, به میزبانی بنیاد توسعه مدیریت, در تاریخ سوم...

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

توسط استان تهران
13 آبان 1403
0

این اتفاق از زمانی که، یک مباحثه بین این افراد و دانشجویان دیگر رخ داد و شروع به تهدید به...

بیشتر بخوانید
  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین
همسایه؛ سوغاتی ایران برای جهان

همسایه؛ سوغاتی ایران برای جهان

3 بهمن 1402
تقویت آگاهی و ایجاد ذهنیت؛ هدف اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت

تقویت آگاهی و ایجاد ذهنیت؛ هدف اجلاس سراسری نشان عالی مدیریت

3 بهمن 1402
کنفرانس کریدور شمال به جنوب مسیری به سوی اقتصادی پویا

کنفرانس کریدور شمال به جنوب مسیری به سوی اقتصادی پویا

3 بهمن 1402
یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

3 بهمن 1402
منطقه حفاظت شده ورجین تهران

منطقه حفاظت شده ورجین تهران

0
سرزمین افسانه ها برج میلاد تهران

سرزمین افسانه ها برج میلاد تهران

0
پرونده ۲ جسد مثله‌شده در تهران “سریالی” نیست

پرونده ۲ جسد مثله‌شده در تهران “سریالی” نیست

0
جمع‌آوری حدود ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی در تهران

جمع‌آوری حدود ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی در تهران

0
هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404
کتاب”یاران مختار”منتشر شد

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

21 اردیبهشت 1404
بنیان دانش پژوهان آب شیرین کن های حرارتی و غشایی می سازد

بنیان دانش پژوهان آب شیرین کن های حرارتی و غشایی می سازد

19 اردیبهشت 1404

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

خبرهای محبوب

سایر اخبار ویژه

شرط رمضان برای ورود به فطر

25 فروردین 1403

خبرهای اخیر

رنگارنگ

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404

 طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اخبار استان تهران
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • مسکن
  • گردشگری استان تهران
  • حوادث استان تهران

© 2018 JNews by Jegtheme.